Ont ont ont

Ska börja med att klaga lite, jag har ont precis överallt i min kropp..eller nja nästan överallt, i höfter, svanken, benen, nedre magen, ryggen..Är så himla trött på detta, den enda smärtan jag vill känna nu är den man har för att man föder barn!
Inte rättvist att man inte ska få bra och kunna ladda ordentligt innan man ska föda, utan varje steg gör ont, vända sig i sängen är ett helvete rent ut sagt som gör att man nästan börjar gråta varje gång..
Och sen efter förlossningen kommer man också ha ont, så jag vet att jag ha några veckor till med olika sorters smärta..!
Idag va jag på elgiganten åt min sambo för att köpa det nya GTA, precis som resten av Jönköping, hittade sådana stolar med massagedynor, skulle nog ha kunnat sitta där hela dagen, va sjukt skönt!
Även vart och handlat, storhandlat mat, det är verkligen inget roligt när man har ont överallt, så älskling, nästa gång är det din tur!
 
 
Igår så va jag och lillstumpan hos Mejas dagiskompis och lekte, de ha verkligen hittat varandra på dagis, så va kul att de fick leka på hemmaplan med, de pratar om varandra ungefär hela tiden, så söta!
Så fort de får syn på varandra på dagis så börjar de skina starkare än solen, ojojoj vad mycket bus de där två kommer att hitta på i sina dagar!
 
Snart ska jag hämta lillskruttan så ska vi åka in till stan och ta en mysfika tillsammans med Sara och Isa, precis vad jag behöver denna kalla dag, känns som hösten är här nu!
Kan väl bara den där söta bebisen komma med så hösten är fulländad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0