Vecka 28

Nu är jag i vecka 28, vecka 27+4 om man ska vara exakt!
Det ha gått rätt fort ändå, samtidigt som det känns som det är en evighet kvar, men är ju mindre än 3 månader kvar, förhoppningsvis, om det inte blir en sen bebis vill säga, då kan det vara mer än 3 månader kvar..!
Är en riktigt livlig liten krabat där inne i magen, de säger ju att bebisar följer samma rytm när de kommit ut som i magen, det betyder i sådana fall att vi nog kommer ha en bebis som är vaken 24 timmar om dygnet, haha nee hoppas verkligen inte att det blir så!
 
 
Vecka 24+4
 
Vecka 27+3, det ha hänt en del på 3 veckor!

Semestern ha börjat för både mig och Micke, och hittills så ha vi vart i Ullared, blev något besviken på Ullared, fanns inget roligt.
Vi ha vart i Borås och shoppat, vi har varit på utflykt med bästa syster och familj till Visingsö.
Ha vart bra hittills, hoppas att det fortsätter så, men vädret kanske skulle kunna bli lite bättre, vill inte ha jättevarmt för det orkar jag inte ändå, men lite mer sol skulle ju inte skada!
 
Jag och min prinsessa på visingsöfärjan
Meja ha ju fyllt två år med, vår lilla tjej börjar bli stor, lilla älsklingen!
Den ena jordgubbstårtan på Mejas kalas!
Blåser ut ljusen med lite hjälp av moster och farmor!
Nehe, det va väl allt för idag!
 
 
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0