God lördagskväll!

Goder afton!
Nu har vi kollat på finalen..som typ hela sverige? Och jag som inte ens bryr mig..så tänker inte skriva mer om det!
Idag har jag tillbringat dagen med Meja och min syster och Max, först var vi på torget, tog en runda på stan och sen gick vi hem till Sara för lite påfyllning av skötväska och invänta Joakim, så åkte vi alla hem hit till Micke och Rocky, vi hade tänkt att grilla, men helt plötsligt blev det svinkallt och jätteblåsigt..så jag ställde mig och stekte kött och gjorde klyftpotatis inne istället, men va lika gott det!
Så massa prat och skratt hann vi med innan de åkte hem igen :/
När de åkte hem så va jag så jäkla trött, så la mig på soffan med Meja i famnen, och Micke la sig oxå lite, vi somnade visst alla tre, så var visst inte bara jag som var trött! :) Men skönt var det!

Igår så var jag på tjejkväll i Habo hos Jennie och hennes lille Loke, tillsammans med Fien, Elin och Tove.
Vi åt god mat och skrattade och tjötade, och kollade på den bästa filmen som någonsin gjorts, nämligen när vi var sådär 14-15 år så spelade vi in en film, hahaha..det var såå kul att se, är ju ca 10 år sen vi gjorde den, och jag har inte sett den sen dess, hahaha vi skrattade gott åt den!
Meja fick vara hemma med sin underbara pappa, och de hade visst haft Mejas farmor och farfar på besök :)

Imon vet jag inte vad som händer, mina föräldrar var i Ullared idag, så misstänker att det kan bli en liten träff med dom ;) Har nog blivit en del köpt till prinsessan! <3

Nehe, det var allt för idag..sängen ropar mitt namn tror jag minsann..!
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0