Januari 2012

Snart har första månaden på det nya året gått!
Helt otroligt så tiden springer iväg hela tiden..Men ha haft en del att göra, så är väl därför!
t.ex i fredags så var jag och Meja hos Sara på examenskalas, nu är hon färdig sjuksköterska, grattis igen babe!
Sen på kvällen hade vi hockey och tacoskväll här hemma tillsammans med Axel, Louise och Fien, va mycket trevligt!
Igår så jobbade jag för första gången på riktigt sen i maj, det kändes helkonstigt (va och gick bredvid för 1,5 vecka sen typ) men det gick bara bra, bra om man kan dryga ut mammadagarna någon månad till kanske! (förhoppningsvis, beror på hur mycket jag får jobba)
Idag ska jag och mitt hjärta få lite egentid, vi ska nämligen gå på bio- Hamilton! Få se hur den är då..men mysigt att göra nått bara vi två, vi har inte gjort det än, och tjejen är snart 7 månader, kanske på tiden?
Det kanske låter hemskt att säga så, jag älskar Meja mest av allt och vill tillbringa varje sekund med henne, men ibland måste man bara få göra nått annat, få slippa byta blöjor och diska nappflaskor och grejer en stund! :)

annars ha jag umgåtts lite med min Fien denna månaden, träffat min tjocka syster och hennes familj.
Vart med föräldrarna, vi har vart i Mullsjö på middag med hela den sidan av familjen, jag ha vart på mammafika/promenad.
Och aa..så månaden har gått undan som sagt!
Men är ju några dagar kvar visserligen!

Meja sitter helt själv nu, bättre och bättre för varje dag.
Hon har inte fått några mer tänder, men kanske är på väg..
Hon är just nu förkyld, hostar och snorar, stackars liten! Första gången hon är riktigt förkyld!
Hon skrattar och tjötar och busar mer och mer för varje dag!

Nee, om man skulle ta tag i dagen kanske!
Ha det bra!
Pussåkram


Kommentarer
Postat av: cattan

Haha, har väldigt svårt för krukor som ska föreställa saker, med grönt hår :) men tack ändå ^^



Köpte däremot 2 söta ljuslyktor på internet därifrån :)

2012-01-27 @ 09:28:03
URL: http://cattans.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Du har en utmaning att hämta i min blogg! :)

http://beabus87.blogg.se/2012/january/jag-har-blivit-utmanad.html#comment

2012-01-30 @ 14:41:36
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0