Glad Påsk

Så var det påsk igen, eller kanske jul?
Känns som det är mer snö idag än var det var i julas ju...fast börjar smälta rätt bra nu ändå!

Har precis gjort banan och mangopuré till Meja, den ska få kylas, så ska hon få smaka den senare idag!
Igår gjorde jag puré av äpple, apelsin och kiwi, Meja verkade gilla det iaf, jag tyckte inte om den lika mycket..!
Meja har även kommit på hur man tar sig från sittande till krypläge, så nu kan man inte sätta henne någonstans och tro att hon sitter kvar där längre..sötnosan!
Nej hon kryper inte än, hon går upp i krypställning och sen slänger hon sig framåt eller så hasar/drar hon sig framåt, min lilla masksäl! :)

Idag ska vi ut till Mullsjö för påskmiddag, eller julmat som jag kallar det då det känns som det är typ samma saker man äter..;)
Väntar på att Micke och Rocky ska komma hem igen så de kan ta Meja så jag få duscha..!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha Loke gör likadant.. Först krypläge, sen typ dyker fram! Haha!

2012-04-18 @ 14:05:51
URL: http://skymningssaga.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ps. Vilken fin blogg du har!!

2012-04-18 @ 14:07:06
URL: http://skymningssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0