Smakis

Igår fick min lilla plutta sin första smakis, det blev Päronpuré :) Min lilla tjej börjar bli stor, men just nu älskar jag henne mer än någonsin, en helt underbar ålder som hon är i nu :)

 

Och häromdagen så vände sig pluttan från rygg till mage för första gången, stolt mamma blev jag som lyckades se det så hon inte gjorde det i smyg..haha!


Övar på att vända sig

Annars är allt bra med oss :)
Har en lugn måndag här idag, rätt skönt!
Vädret är ju inte allt för roligt, annars skulle det varit skönt med en promenad.
Igår gick vi en långpromenad "bakvägen" till Norrahammar, var en fin väg genom landsbyggden typ med får och fin utsikt :) och sen tog vi vanliga vägen tillbaka, så var väl ute i ca 1 timme och gick, var ju riktigt härligt väder igår med :)
Efter vi kom hem så bakade jag bullar som ska bjudas på på dopet :)
Ska bakas lite andra kakor med, men måste handla först, och sen ska det självklart göras tårta med, men det funkar ju inte att göra än, tyvärr!

Nehe, nu ska jag mysa med min lilltjej, kanske byta blöja och amma lite oxå ;)
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anna

Mumma, Kakor det låter gott det..ser fram emot dopet! Vad härligt att Meja har vänt sej om själv :) kramar anna

2011-11-07 @ 08:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0