Dåligt uppdaterat!

Ja, jag är inte så vidare bra på det här med att blogga längre..
Går alltid några veckor emellan, skamligt, inte för att jag skriver så mycket intressant, men ändå!
Så vad har hänt sen sist!?
Inte så mycket..umgås med folk, har varit i Ullared, igen ;) hihi..det va skojj, hittade ingenting till mig själv.
Men blev en del handlat till lillan, dock inte så mycket kläder men annat smått och gott..
Blev lite grejer till hemmet, två stycken julklappar ;) hmm..aaa..!

Nu sitter jag och väntar på att Fien ska komma, ska fixa iordning lilltjejen med som fortfarande har pyjamas på sig, min älskade lillskrutta som har börjat skratta med ljud, väldigt sparsamt fortfarande men när hon gör det så är det det bästa som finns!

Min älskling har vart duktig och renoverat sovrummet, eller det är inte riktigt färdigt än, är golv och lister kvar, och sen ska vi köpa en ny garderob med!
Men kommer att bli kanonbra när allt är färdigt!

Nehe, fixa lillskruttan va det ja :)
Ha det fint,
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0