Dag 27- Min favoritplats

En av mina favoritplatser om man tänker i Sverige, så är det helt klart nere i hamnen i Göteborg, vid Eriksberg typ..deras strandpromenad på sommaren, det lilla cafét som finns där, se färjorna komma och gå, det är helmysigt en sommardag!
Men om man inte vill åka iväg någonstans, så är det självklart Piren här i stan, mysigt att bara sitta och sola, äta glass eller sitta på någon av uteserveringarna och njuta av god mat och dryck! Men det får vänta tills nästa sommar, iaf det med drycken ;) Men det bryr jag mig inte om, längtar/saknar inte det det minsta att inte kunna dricka!
En solig strand i ett annat land, vilket land som helst, det är oxå en favoritplats.
Men å andra sidan, så är en favoritplats där jag får vara med dom jag älskar mest!

--------------------------------

God morgon, eller god dag förresten!
Här har man varit uppe i någon timme, hunnit starta en maskin tvätt och dammsugit av lite snabbt..
Ätit frukost har jag gjort och sitter vid datan och läser bloggar, facebookar och allt det där..!
Helgen har varit väldigt väldigt lugn, vi åkte inte till Ullared igår, så få väl bli om ett par veckor!
Istället var vi bara hemma, Micke var duktig och rensade väldigt mycket bland hans grejer (jag har ju inte så mycket att rensa eftersom jag knappt hade med mig nått när jag flyttade hit).
På kvällen åkte vi och handlade lite frukt och frukostgrejer, sen till Max och köpte med oss mat hem, satt och kollade på film- The Switch eller Pappa på burk som den heter på svenska, var en mysig film tycker jag allt.
Och så kollade vi även på Big Brother, haha..himla skit att man har fastnat för det där programmet..:P

Idag ska jag jobba, börjar 13.30 och slutar 09 imon!
Så blir att sova borta..jobbigt, men skönt på så sätt för då är man ju ledig hela dagen imon!
Inte för att jag har några planer för morgondagen..tror jag inte iaf..haha!
Jo det har jag, jag ska till banken vid 14.15..får jag inte glömma bort!!
Nehe, om man skulle ta tag i sig själv för denna dag..!?

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0