Dag 25- En första

En första vad?
Hmm..nee jag är tråkig, hoppar över detta!

---------------------------

Idag har jag jobbat, 7-10.30
Gick så bra så, skönt med en kort dag!
Efter jobbet kom pappa och hämtade mig, skjutsade upp mig till sjukhuset där älsklingen mötte upp mig, så gick vi till förlossningen och fick göra ett ultraljud, för lilla bus Pyret har inte velat sparka mig sen i onsdagskväll, så ville kolla så att allt var bra, och det var det som tur va!
Men va orolig jag ha vart igår och idag på morgonen, helt sjukt! Ändå lyssnade vi på hjärtat med våran doppler som vi har här hemma igår, men ville ändå göra en extra koll så det inte var nått annat!
Och vilken lättnad det var att få se Pyret ligga där inne och sprattla och ha sig! Lilla älsklingen få inte skrämmas så! Förmodligen så har Pyret legat vänd inåt så man inte känt av rörelserna och eftersom jag har moderkakan i framvägg så dämpar det känslan av rörelserna!
Så nu hoppas jag att Pyret vänder sig och ligger på ett bra håll så jag får känna rörelserna, lillskit!
Men Pyret hade iaf växt som den skulle, vägde ca 780-800 gram, vet dock inte hur lång han är..eller hon..
Det roliga var att hon i en mening sa "han"..undra om hon bara råkade säga det istället för "den" eller "bebisen" eller om hon faktiskt såg nått som tyder på att det är en kille..gaaaaah så nyfiken jag blivit nu!
Nästan så man vill göra ett könsul nu bara för det, men det kostar ju tyvärr..så det får vänta och bli en överraskning! Är ju bara 3,5 månader kvar till bf..!
Pyret- mammas lilla älskling oavsett om du är tjej eler kille! <3

Efter undersökningen så åkte jag och Micke till Dragon och käkade innan han skjutsade hem mig och åkte tillbaka till jobbet, han jobbar till 16 idag, så inte så många timmar kvar tills jag ser honom igen, som tur är!
Tack för att du följde med mig hjärtat! <3

Ikväll blir det att gå på hockeyn, hoppas verkligen att HV vinner idag, men jag tror dom gör det, nu vänder det..
det måste det göra!
Nehe, ha det fint!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så skönt att allt var bra =)

2011-03-11 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0