Vecka 37+5

Dagen idag har gått den med, och det är redan kväll..!
Idag har jag och syster varit på a6 på presentjakt till mammsen, och vi lyckades hitta presenter, tillslut!
Blev lite ljus och ljuslyktor att ha på altanen och även ett snackbord som man sätter fast på baden-baden stolen, så hoppas att det duger för henne, är inte lätt att köpa till sina föräldrar tycker jag allt!
Va på jakt efter någonting att ta på mig, sen magen började sjunka så har jag ingenting att ta på mig, har en kjol och ett par slitna jeans ungefär, och det är ju inte så roligt. Men fanns ingenting, har inte lust att läggahur mycket pengar som helst på gravidkläder nu när det inte är så långt kvar, även om man kan använda det ett bratag efteråt med, men fanns verkligen inget kul..! Allt är i sådana konstiga färger och mönster just nu, och det passar inte riktigt mig..!

Efter a6 trippen så åkte vi hem till syster och bara tog det lugnt, vi åt bland annat svenska jordgubbar med grädde, MUMS!
Nu ikväll är det lugnt här hemma, älsklingen skruvar lister..jag får plåstra om honom för 6430670376093 gången under denna renoveringstid, denna gången var det en skruv han trampade på..!
Man kan tro att jag redan har ett barn som behöver plåster var och varannan dag, haha!
Älska dig hjärrrrrtat!

Nehe, det var allt för idag, ska kanske ta och slå in lite paket så det är gjort.
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0