Vecka 37+3

Inga tecken än på att bebis vill komma ut, KOM UT PYRET MAMMA LÄNGTAR EFTER DIG!!
Är svettig som en gris fast jag precis kom ut ur duschen, ge mig åska och regn typ så kanske det blir lite svalare och behagligare!
I helgen har min älskade man renoverat, renoverat och renoverat, jag har hjälpt till ytterst lite, blev mest bara fel och konstigt när jag försökte hjälpa till, så tror jag ska hålla mig undan från det där, tur att min babe är så duktig som fixar det dära, och ikväll ska han och Axel lägga golvet och sen är datarummet färdigt, eller ja, måste ju skruva ihop alla grejer som ska in dit med, vilket påminner mig om att vi måste köpa en ny datastol!
Älskar dig min finaste älskling, tack för att du är bäst!

Idag ska jag göra ingenting, är sugen på att baka bullar..hur jag nu kan vara det när jag redan är genomsvett har jag ingen aning om, och då måste jag dessutom gå och handla lite grejer först, och orkar jag det är ju frågan?
Någon lunch kanske man ska försöka att tänka ut med..hmm..
undra hur vädret blir ikväll, pratade om att grilla ikväll med grabbarna så de får i sig lite mat när de ska va duktiga, men vi få väl se..kanske får laga någon mat  inomhus istället, känns mindre lockande..haha!

Nehe, baka eller inte baka? det är frågan..!
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Ida (gravid i v 34)

vad kul med lite renovering, men du gör nog rätt i att ta det lugnt. får låta killarna fixa :) 2 v kvar, måste kännas underbart :) har dom öppna förskolan i Hovslätt eller kommer du gå på Råslätt sen?



nej, dom visste inte vad det kunde bero på. men under tiden vi låg md EKG så gick det max upp till 160, så de sa att det inte var något att oroa sig för.

2011-06-07 @ 18:50:24
URL: http://kevlarsoul.gone.se
Postat av: Ida (gravid i v 34)

aha okey. ja jag tillhör råslätt..



jag kan tänka mig att det är tungt nu. tungt och varmt :)får hoppas den kikar ut snart.

2011-06-07 @ 19:16:28
URL: http://kevlarsoul.gone.se
Postat av: ♥ Elin - Mamma till My ♥

Spännande, snart kommer bebis! :-D

2011-06-07 @ 20:29:19
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0