Vecka 37+0

Är vi idag, alltså går vi in i vecka 38 nu, helt sjukt!
Hoppas att bebis vill komma ut snart, vill ha min bebis på magen istället för i magen!
Idag har vi börjat tapetsera, hela två vårder..inte lätt det där minsann, svårt som fan faktiskt, haha!
Men tycker att vi har varit duktiga ändå, och tror att det kan bli riktigt bra faktiskt..för er som inte vet så är det datarummet som vi håller på att fixa iordning, min man var så duktig och målade taket i förrgår och slipade och spacklade väggar igår och idag har vi då börjat med tapeterna, och sen blir det även nytt golv med!

Annars så är allt bra, lugnt på bebisfronten som sagt, men är ju iaf inne i rätt månad nu;)
Dagarna går hyffsat..värmen tar knäcken på mig typ..menmen, sånt man få ta antar jag!
Nehe, om man skulle va duktig och gå å lägga sig snart kanske?

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0