Vecka 36+4


Tjockis magen idag =)
Vart hos BM idag och allt såg bra ut, tillväxtkurvan hade planat ut, så kanske inte blir en sååå stor bebis ändå..
haha..
har även lunchat med mamma å pappa på Jensens idag, så gott!
Dom åker till Kreta imon bitti, lite avundsjuk är jag minsann!
Ikväll har jag och älsklingen grillat, och nu ska vi inviga badkaret, är på tiden nu när vi bott här i 3,5 veckor, haha!
Ett par i min föräldragrupp blev föräldrar igår, min gamla jobbarkompis blev pappa idag, en annan ligger inne och väntar på att värkarna ska starta då vattnet gick natten tills igår, JAG VILL OXÅ!!

Nehe, ha det så bra :)
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Beatrice, snart tvåbarnsmor ♥

Ingen bebis ännu. Håll tummarna för att hon vill komma ut snaaaaart ^^

2011-06-02 @ 07:47:55
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0