Sjung om studentens lyckliga dar

Ja idag är det studenten, och vilket tråkigt väder dom får, stackare!
4 år sedan en annan tog studenten, helt sjukt så fort tiden går, och då var det underbart fint väder, man var genomsvett vid den här tiden på dygnet kan ja ju säga!;)

Det har hänt en hel del dom senaste åren, och det är först nu som jag verkligen inser att livet börjar bli riktigt bra, jag har världens bästa pojkvän/sambo/fästman och blivande pappa till VÅRT BARN! Som är beräknad att titta ut om TVÅ VECKOR! Det är ju faktiskt ingenting egentligen men känns ändå som en evighet.
Vi har ett hus som jag trivs så otroligt bra i, vi har världens finaste och knäppaste hund.
Och jag har en familj som jag vet alltid finns där för mig.
Jag har vänner som tycker om mig för den jag är, även om jag träffar dom alldeles för sällan och saknar dom så otroligt mycket, men det är smällar man få ta ibland antar jag...!
Men jo, mitt liv är bra:)

Idag ska jag iväg på studentfirande för min kusin, ska inte vara med på utspringet utan bara på mottagningen hemma hos dom sen, känner att jag inte riktigt orkar att stå upp med denna kroppen, konstigt va?
Nehe, om man skulle försöka ta tag i dagen, känns inte så lockande att fixa iordning sig när det är sådant här väder..men man få väl försöka iaf, inte så lätt att fixa denna valrosskroppen längre..!

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är skönt att du mår bra och glad över ditt liv :D

2011-06-10 @ 20:07:53
URL: http://porkiee.blogg.se/
Postat av: Ida (gravid i v 34)

visst har det hänt massor sen man tog studenten, och jag vill heller inte ändra på nånting! det är så skönt att känna att man kommer någonstans :) hoppas ni haft en skön helg! kram

2011-06-13 @ 10:00:31
URL: http://kevlarsoul.gone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0