2 veckor

Idag är det 2 veckor sen Meja kom till världen, förstår inte vart tiden har tagit vägen!
Det går så sjukt fort, det är ju läskigt hur fort tiden går!
Meja är världens goaste och snällaste lilla tjej, hon är mer och mer vaken på dagarna och mer med och söker ögonkontakt och sånt, och hon sover hur bra som helst på nätterna, mellan 5-6 timmar innan det är dags för mat, och det tackar man så hjärtligt för :)
Hon är så söt, vill bara äta upp henne hela tiden!

Idag ska vi iväg till Mullsjö för att fira Mejas farfar som fyller år, så blir väl mat och fika i stora lass, najs :)
Igår så var mina föräldrar här och vi grillade och fikade och tjötade och satt ute på altanen och bara hade det mysigt =) Det finns några som är väldigt stolta över sitt barnbarn som gärna tog en liten sväng med barnvagnen och bytte blöja på Meja, hihi! <3
På kvällen skulle jag och Micke ha filmkväll när Meja hade somnat, lite egentid måste man ju ha, men jag sov dock större delen av filmen, haha, så typiskt mig!

Annars är det rätt lugnt, dagarna bara försvinner som sagt, vet inte vad vi gör på dagarna men dom går ändå!
Nehe, nu ska jag kolla till min skrutta som ligger i sin säng och filosoferar och sen få det bli att duscha och fixa sig lite, lite amning och blöjbyte ska hinnas med oxå innan vi åker ;)

Ha det bäst!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & Lili.

Oh, tiden går ju såå fort!

2011-07-11 @ 20:46:45
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hon ska bo på ett gruppboende på Mariebo, jättefint är det! :)



Hur är det annars? Fullt upp gissar jag? :) kraam

2011-07-12 @ 12:49:52
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0