Dag 10- Det här hade jag på mig idag

Idag hade/har jag på mig: mammabyxor från H&M, det är inte så snyggt med den där mudden men det är faktiskt riktigt skönt vilket jag aldrig kunde tro. En vit top med något tryck på, och en gosig stickad lång tröja!
Intresseklubben antecknar va?

----------------

Idag har vi Mini på besök, det är alltså Rockys syster..Mickes föräldrar har henne, de skulle åka och handla så tog med henne hit så hundarna fick busa av sig lite, så mysigt med två hundar!
Annars har det inte hänt så mycket idag minsann..varit väldigt lugnt och dagarna har gått väldigt fort!
Imon åker jag och älsklingen till Göteborg över en natt, skönt att komma iväg lite, behövs kan jag säga.
Så då ska vi lämna Rocky hos mina föräldrar, hoppas att det går bra..han är ju inte så pålitlig när man är ute med honom, haha! Min lilla sötboll!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag..tror jag ska gå och äta lite chokladpudding!
Ha det fint!
Pussåkram

Världens sötaste Mini

Världens sötaste Rocky

Kommentarer
Postat av: Fia

Så fin! :)



Hoppas ni har det underbart i goa Götet änna!

2011-01-09 @ 03:22:15
Postat av: Kaka

Aaa så söta är dom, man ser typ ingen skillnad på dom..haha!

Göteborg var bra, förutom vädret då som gjorde det lite begränsat..!

2011-01-11 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0