Dag 21- Ett annat ögonblick

Ett annat ögonblick: Hmm, detta är inte lätt alltså, och för risk med att bli tråkig så väljer jag ändå när jag kände första riktiga sparken från Pyret den 3 februari, det var så underbart! Förstår inte hur ett liv kan ligga i magen sådär, och hur det kan ha sådan kraft fast det är så litet än! Men det finns inget bättre!

-----------------------------------------

Det gick bra att jobba i måndags-tisdagen, man sov väl inte sådär jättebra, men ändå helt okej!
Det är smällar man få ta, förhoppningsvis blir det bättre ju mer man sover där!
Igår så åkte jag, mamma och pappa till Habo för att hälsa på mormor, hon gick ju och trillade för ett par veckor sen och krossade mer eller mindre axeln, och nu har hon fått komma till ett korttidsboende i Habo för rehabilitering. Men hon var så pigg så :) Vi fikade lite med henne och satt och pratade, det var nog väldigt uppskattat!
Efter det besöket så åkte vi till pizzerian i Habo och käkade, gott var det minsann!
Sedan så styrde vi kosan mot stan och till Sara och Linus och fikade..jösses vad illa jag mådde sen, haha!
På kvällen blev det lugnt, åt stekt kyckling, klyft och potatiskroketter och bearneisesås till kvällen, och jag lyckades få kycklingen sådär perfekt, mums!
Pyret lekte akrobat igår kväll med, åhhh underbart <3
Hoppas den vill göra det ikväll oxå!

Idag har jag dammsugit, vart en runda på stan, lagat mat, ätit och gjort en äppelpaj.
Så nu väntar jag på att älsklingen min ska komma hem så vi kan fika, sen ska jag åka till jobbet om en timma, blir jobb mellan 15.30-09 imon. Fick hoppa in och ta natten och vara ledig imon istället, så får vara långledig, och det är ju inte helt fel! :)
Hade tänkt att jag skulle åka och simma imon efter jobbet, måste försöka få min rygg att må lite bättre!
Nehe, det var väl allt jag hade att säga idag!

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0