Mot a6

Snart ska jag och Meja åka till a6 för en dejt med Sara L, mysmysmys!
Va längesen vi sågs nu, suck! Iaf två veckor sen, minst, och de är läääänge!
Vi ska väl ta en fika och gå och kika runt lite, och det är någon som fyller år på torsdag så jag ska åka lite tidigare så jag kan fixa en liten present, hihi!
För det har hon förtjänat!!

Helgen har varit bra, igår följde jag och Meja med mamma och pappa till mormor (mejas gammelmormor) och hjälpte henne att sätta upp hennes gran och pynta den och även byta gardiner i köket, och åt bullar såklart :)
När vi kom hem så hade Micke vart iväg och köpt en julgran, hur fin som helst! Så vi pyntade den på kvällen, efter att vi hade ätit god lasagne som älsklingen gjorde till oss!
I lördags så gjorde vi inte så mycket, var hemma mest, och var och handlade lite mat och grejer så jag kan göra julgodis, men glömde hälften, haha! Så måste köpa lite formar till ischoklad och knäck, så imon ska det bakas minsann! Så få vi väl se om det blir nått kvar till jul, haha!

Nehe, ska fixa iordning det sista innan det är dags för att gå till bussen! :)
Ha en trevlig dag!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0