Tuvas 1-årskalas och magen

Igår var jag ju som sagt på kalas för Tuva som fyller 1 år imon :)
Och det var jättemysigt, med tårta och fika och massa 1 åringar som sprang runt och busade,
och lilla Alma som mest var nyfiken på vad flickorna gjorde =)
Om 2,5 månad så har jag oxå en sådan där liten knodd, helt otroligt!
Och då är Alma som är minstingen nu nästan 6 månader,
helt sjukt så tiden går måste jag få lov att säga!
Men tack Tuva och mamma Tilda för ett mysigt kalas <3

Idag är jag i vecka 29+5, snart 30 fulla veckor, snart bara en fjärdedel kvar!
Och det rör sig och sprattlar i magen som aldrig förr,
finns ingenting som kan beskriva den känslan om hur häftigt det är!
Men är inte jättekul när man ska äta och den håller på för fullt,
och det börjar ju bli trångt där inne så det kan ju göra ont emellanåt när den håller på, haha!
Men bara Pyret rör på sig och mår bra så är jag nöjd! <3
Och 3 veckor kvar till flytt, helt otroligt underbart ska det bli :)

Idag har jag jobbat, 7-16, trodde aldrig att dagen skulle ta slut, men se det gjorde den iaf, skönt!
Och nu sitter jag och inväntar min älskling så ska man försöka att komma på någon mat att äta ikväll,
någon som har någon idé?

Lite bilder på magen slänger jag in såhär med, alldeles nytagna:

29+5

29+5

29+5
Jag tror nog allt att det är en liten pojk där inne iaf :)

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så söt du är i stora magen, och fin tröja :)

2011-04-15 @ 07:27:34
URL: http://porkiee.blogg.se/
Postat av: Kaka

Tack så jättemycket Nennie :) har köpt tröjan på New yorker i stan :)

2011-04-15 @ 09:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0