Slipa och fixa

Ska strax åka ut till Tokarp  för att slipa och kanske måla spjälsängen och byrån,
om jag orkar åka och köpa färg vill säga :P haha..
Är så trött på det där nu så vill bara att det ska bli färdigt!
Ska få med mig min syster ut med, så ska inte åka förrens 11.20..skynda skynda syster!

Har jobbar extra idag i 3 timmar, var en som var sjuk och jag tog ledigt i 3 timmar för typ två veckor sen,
så jobbade in dom tre timmarna igen, bra va :)
Men nu är jag ledig fram tills på fredag, skönt!

Och så var man ju då inne i vecka 31 :O
Vecka 30+2 idag, helt otroligt, helt otroligt underbart..
men nu vill jag bara att Pyret ska komma ut, nu har jag varit gravid i en EVIGHET!
Men bara två månader kvar, kämpa kämpa!
Ska skicka in papprena om havandeskapspenning idag med, så få man hoppas att man får det beviljat,
men har ändå inte bestämt mig för när jag ska gå hem, haha!
Kommer att bli så rastlös hemma tror jag minsann, men samtidigt kan det vara skönt att gå hem
just för att vi flyttar snart och det kommer finnas ett helt hus som måste bli färdigt tills Pyret är här ute.
Och jaa..hmm få se..men ska nog jobba en bit in i maj iaf..;)

Nehe..Det var nog allt för idag!
Ha det bäst i solen mina vänner!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0