Packning

Vi har kommit igång med packningen riktigt bra nu, står kartonger och skräppåsar överallt just nu..
det är dock mindre kul!
Sen måste vi tvätta typ alla kläder och lakan och grejer eftersom vi har Pälsängrar, som är ohyra helt enkelt som vi inte gärna vill ha med oss det till huset..så måste ner till tvättstugan och se om det kan finnas en tvättid till mig imon och sen någon dag i veckan!
Vill bara börja flytta grejerna nu, åka iväg med alla kartonger man har packat och packa upp dom så att man kan få lite kartonger att packa det sista i:P
Just nu har vi packat 13 kartonger, och några stora svarta sopsäckar har vi packat med..
Men det känns som det aldrig tar slut, och man vet liksom inte vart man ska börja packa och så!

Menmen..idag går vi in i vecka 33, alltså 32+0 idag!
Helt underbart, 8 veckor kvar till BF <3
I eftermiddag ska vi åka ut till Bankeryd på kalas för Mickes syster som fyllde år i onsdags.
Men först ska vi åka ut till Mullsjö för Micke är just nu med sina föräldrar och handlar och grejer, deras bil har gått sönder så han får skjutsa runt på dom nu.
Så här sitter jag och väntar på att dom ska komma hem så vi kan åka..
Usch, är helt slut i kroppen, har typ träningsvärk i benen och rumpan efter gårdagens målning av spjälsäng,
var ju ute i trädgården hos mamma å pappa, så satte mig på huk och knä och ställde mig upp och höll på så i ett par timmar, så va nog bra träning för mina stackars små svullna ben och rumpa :P hha..
Lyckades ju självklart bränna mig på ryggen med igår..inte alls snyggt..haha!


31+5
Vecka 31+5, alltså i torsdags!

Så är det, nu ska jag gå å kissa och sen gå ner till tvättstugan:P
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så fin så fin

2011-04-30 @ 22:14:14
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0