Ett sommarlov och en vecka

Så lång tid har jag kvar tills BF, alltså 11 veckor..!
Det är ju inte alls mycket, om en vecka är det 1 fjärdedel kvar, heeelt crazy men underbart!
Idag har jag vart ute på tokarp och slipade lite till på skänken, men kom inte så långt då det började regna, men är nog inte så mycket kvar som behövs innan man kan börja måla och det är ju trevligt!
Nu ikväll har det blivit lite chili thai mat och tittar på talang..så varför sitter jag då här kan man undra? haha..
var nog bara för att jag kom på detta med tiden så var tvungen och skriva det!

Inatt önskar jag mig sömn!
Har inte sovit alls bra det senaste, mycket tankar och funderingar och oroligheter i min lilla hjärna just nu, plus ryggont och kramper i benen och illamående emellanåt..hör väl till antar jag, men sjukt störande, allt jag vill är att få en god natts sömn, för jag är hur trött som helst just nu!

Imon blir det nog Ullared =) SKOJJ!!!

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0