1-årspresent

Har jag varit och köpt idag, men säger inte vad för 1-åringens mamma läser kanske detta ;)
Så imon ska jag iväg till Tilda och Tuva på kalas, ska bli så mysigt!
Men först ska jag jobba/ha apt mellan 7-12..

Idag ska jag med jobba, 15-21, så ska snart gå iväg till bussen minsann..
annars händer det inte så mycket i mitt lilla liv..det står och trampar på samma ställe just nu känns det som..
Pyret hade äntligen party i magen igår kväll efter 1,5 veckas stillsamhet, så det var skönt <3
Har börjat känna mig annorlunda i kroppen, precis som det är någonting på gång, antingen att jag ska bli sjuk eller att det är förlossning på gång..men jag hoppas verkligen att jag har fel angående båda delarna!
Är kanske bara vädret som spelar mitt ett spratt?

I lördags så var vi i Ullared, blev lite shoppat..En pippi-tröja till mig och lite underkläder..
älsklingen köpte en skjorta och lite underkläder, sen blev det lite fryspåsar och sånt kul, bläck till skrivaren..
hmm, lite grejer till Rocky..ja lite smått och gott helt enkelt, gick inte ens på damavdelningen och babyavdelningen, dels för att det är onödigt och gå på en avdelning där man inte kan ha några kläder ändå och dels så ville jag inte köpa mer grejer till Pyret som det så lätt kunde ha blivit om jag skulle gått på den avdelningen, får allt vänta tills Pyret är ute nu med att köpa grejer..
hoppas lite på att det blir en tjej så jag kan köpa en helt underbar klänning som jag såg idag på KappAhl, jag blev kär..kanske inte finns kvar om två månader ändå men..haha!
Men såklart får det gärna bli en pojke oxå för finns så mycket fint till dom med nu!
ÅH KOM UT NU PYRET!!! <3

Nehe, nu ska jag dra mig, ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0