Arbetslös

Ja då var man arbetslös igen då, eller har visserligen inte varit det på typ två år då jag började som timvikarie och i maj förra året fick jag ju tjänsten på Brahegatan, skulle haft min sista dag där i fredags men eftersom Micke låg och spydde på natten så vågade jag inte gå och jobba och riskera att smitta alla, men var där en kort sväng i lördags och lämnade en tårta iaf!
Men jag saknar dom allra redan, men ska dit på måndag och jobba iaf, men är en hel vecka kvar! är redan trött på att gå hemma!
På torsdag ska jag dock på en arbetsintervju, men det är bara 50& och det är i gränna, så få väl se vad som händer med det, inte så smidigt kanske att åka fram och tillbaka till gränna för en sådan liten tjänst, men vi få se!

Annars så är det bra med mig, Micke tillfrisknade rätt fort och jag blev inte sjuk, himla skönt!
Så igår var vi plus syster och Joakim i Ullared, hittade inte sådär jättemycket men köpte det som behövdes iaf=)
Idag gör jag inte så mycket då..tråååkigt att gå hemma..
Tre timmar kvar tills Micke kommer hem, längtar!

Nehe...vet inte vad jag ska skriva, så ha det bra!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0