Hur dum får man vara?

Igår var det min födelsedag, och den började bra, skjutsade päronen till landvetter och vi åkte till borås och lite sådär, perfekt!
På kvällen kom det hit lite folk och vi fortsatte till Mäster Gudmundskällare för helt underbart god mat!
Sedan skulle vi dra vidare, och det var då allt började..vi skulle ner till båten och jag och en kompis råkade gå väldigt mycket i förväg, vilket inte var uppskattat, för då älskar jag ju inte min pojkvän för att jag går med min kompisar, han behöver att jag prioriterar honom lite mer...och jag är hemskt ledsen för att det blev som det blev, för du är min första prioritering alltid, oavsett om vi går jämte varandra eller inte...vi var 6 stycken, alla kan inte gå på rad, och det bara blev som det blev. Och jag mår skitkasst över allting, för att ha någon som tvivlar på ens kärlek, det är inte kul, speciellt inte när jag vet att det är han jag vill leva med i resten av mitt liv. Har sovit otroligt dåligt inatt, kanske inte så konstigt efter tre timmars bråk igår kväll/inatt, och vilket bråk, förlåt alla grannar om vi väckte er!
Men han var inte den enda som blev sårad, även om det mesta var mitt fel, men han sa saker, som gjorde så otroligt ont, fy fan..men det är bara att ta till sig och glömma, för denna gången var det mitt fel, så det var rätt åt mig förmodligen!

Han sover fortfarande, ska jag väcka honom eller inte väcka honom?hmm..jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag har ingen aning om vad jag ska göra för att få allting bra igen, jag har ingen aning om hur jag ska kunna må bra efter detta igen (men vem bryr sig, bara alla andra mår bra så skiter jag i vilket)..jag tror fan jag behöver hjälp, en psykolog eller kurator eller nått som kan hjälpa mig att hitta vart felet är, för man behandlar inte folk så som jag gör, och jag vet inte ens om det innan det är för sent, och aa...jag fattar verkligen inte.
Så är det någon som har en bra psykolog eller liknanade på lager, hör av er! För jag orkar inte leva såhär längre!
Fan..ska gå och gråta en skvätt!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Wiicky

Om du behöver prata med någon utanför som inte vet något om situationen så säg till, jag är en väldigt bra lyssnare!

2010-05-30 @ 18:20:51
Postat av: Fia

Eeh, jag tycker inte du gjorde något fel? Vi gick före och du följde med till båten. Du frågade om det var okej..



Tycker hela den där grejen var otroligt löjlig. Ni umgås varje dag, du o jag träffas så sällan ändå. Dock var detta längesen nu. Men det är så jag tycker :b

2010-06-07 @ 16:52:33
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Kaka

Ja allt blev bara så fel!men det är ju löst nu..hoppas jag!

2010-06-08 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0