Partajj

Idag, eller ja igår blir de ju nu eftersom klockan är över tolv, så har det vart kalas och partajj hela dagen och kvällen..fortfarande några stycken kvar, men hoppas de går snart så jag kan få sova..har vart vaken sen 7.20 typ så, börjar kännas om man säger så! Så hoppas att jag kan få sova ut imon..eller ja idag blir de ju!
Men dagen har varit bra, va trevligt att få träffa mina föräldrar, och har träffat massa kompisar idag som jag inte träffat på evigheter, underbart! man blir så glad då!..sen har det väl inte vart bara bra..men skitsamma, orkar inte bry mig, jag har ingenting att säga till om idag!

Just nu längtar jag till måndagh så man kan få komma härifrån lite!!! Då blir det göteborg, underbart! Tänk så skulle solen kunna titta fram då med, det skulle va najs! Göteborg när det är sol, då mår man bra!
Annars är det väl bra, trött som tusan som sagt...men inte full, knappt berusad känns det som, tagit det väldigt lugnt idag ändå, skönt!
Men stackars hund har varit rädd och tyckt det vart jobbigt, när folk tar kort med blixtrar så förknippar han det med fyrverkerier och går in på toa och gömmer sig där, stackaren!
Han spydde även idag på dagen, så hemskt, stackars min bebisplutt!

Hmm..vet inte vad jag ska göra för att orka hålla mig vaken en stund till, har typ redan städat undan allt, så det kan jag inte göra heller..hmm, bra fråga...hoppas de går snart!

Orkar inte skriva mer, men tack alla för en bra dag och kväll!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0