God natt

Snart ska jag gå och lägga mig, är trött..som vanligt!
Men idag på dagen har jag vart ovanligt pigg, beror nog på att solen varit framme idag, så skönt med sol!
Jobbade idag 8-15, sedan drog jag ner till stan en liten sväng, köpte mig en skjortblus- svart från Gina tricot, snygg va den minsann! Va tvungen att fira att jag nu har jobb till augusti där jag jobbar nu, och sen kommer jag att va lasad, så då kommer de bli ännu lättare att få jobb, skööönt!
Kommer göra allt så mycket enklare!

Sen idag har jag bakat vaniljbullar för första gången i mitt liv..blev inte särskilt bra, blev lite degiga tycker jag nog..suck, men bra gjort för första gången ändå..kanske blir bättre när dom fått kallna lite mer med!
Imon blir det jobb igen, 10.30-19..och på torsdag är det jobb, sen är jag ledig i 4 dar, haha va skönt det ska bli!
På lördag fyller ju som sagt min kära pojkvän år, så då blir det kalas/fest hela dagen!
Och jag tror jag vet vad jag ska köpa, men det skriver jag inte här:P haha, men kommer nog bli bra tror jag!
På söndag om vi orkar så ska vi nog åka och kolla på en lägenhet i huskvarna..jag bli huskvarnabo?? hmm..få väl se det..haha!

Annars händer det inte sådär jättemycket just nu..min förkylning har gått över, typ iaf!
I lördags var vi och kollade på hockeyn på Harrys och käkade god mat och festade till det lite, var mycket trevligt!
Och i söndags var vi hemma hos svärföräldrarna;)

Nee..om man skulle sova nu då!
Men ha det så bra!
Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0