Genomförkyld

Ja jag har gått och blivit genomförkyld nu igen, och är hes, fast idag är jag inte riktigt lika hes som jag var igår, som tur är! ;) Det var illa på morgonen, men ha blivit lite bättre..men är inte alls pigg egentligen, men det struntar jag i, för jag och min fien ska träffas och fika lite! och måste komma ut lite i friska luften!

I fredags åkte vi som sagt till Ullared- Gekås..fanns inte sådär jättemycket, men shoppade lite iaf, blev juh typ 1500 kronor fattigare, så nått måste det juh ha funnits:P men typ inga kläder, tråååkigt!
Sedan i lördags så åkte vi ut till päronen och fikade och åt mat, blev sugen på pappas potatismos;) hihi
Och sedan klockan 19 på kvällen började jag att jobba och slutade klockan 13 igår, gick jättebra att jobba, har inte jobbat en sådan natthelg på hur länge som helst, för jag ha vart sjuk och A har legat inne på sjukhuset!

Jag får iaf jobba kvar på Brahegatan, nackdelen är att det blir mindre timmar, men jag får iaf jobba kvar och det är ju skönt, skönt med ett jobb! och sen hoppas jag att jag kan jobba lite extra inne i gruppbostaden och sådär, få se lite hur det blir.
Idag är jag alltså ledig, som vanligt på måndagar, ska träffa Fien en sväng. Måste dra till apoteket med och köpa lite hostmedecin och sådär..kul eller inte...

Nehe, vet inte vad jag ska skriva riktigt så jag struntar i detta nu!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Grattis till fortsatt jobb. Det måste kännas jätteskönt.

Krya på dej.

Kramis från Anita

2010-03-16 @ 07:58:34
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0