Dag 8- Ett ögonblick

Hmm, svårt att välja ut bara ett ögonblick, så jag väljer två och båda två har varit i år på bara ett par månader, för övrigt så har nog detta året varit ett av dom bästa åren på länge!
Men iaf, det första ögonblicket var när jag och Micke förlovade oss på stranden på Korfu den 25 augusti 2010, det var solnedgång och det var varmt i luften fast klockan var runt 20, och det var en helt perfekt kväll, vi skulle skåla med vin, två stycken vinöppnare gick sönder och tillslut ställde vi vinflaskan och gick där ifrån, vilket minne=)
Och det andra ögonblicket är från den 9 december i år, då vi fick se våran bebis i magen för första gången, det var helt magiskt, det var det finaste jag någonsin har varit med om! Nu ser jag fram emot den 24 så jag kan få se pyret igen!

----------------------------

Julhelgen är över, skönt! ;)
Jobbade igår, rätt så trevligt att jobba med nästan dubbel lön!
Var på Brahegatan igår, alltid lika trevligt!
Idag ska jag jobba 3 timmar men får betalt för 5, det är inte helt fel det heller! ;)
Julen som sagt, den var så bra så! På julafton var vi hos mina föräldrar, och se Linus lycka över alla paket som han fick, haha jösses vad underbart det är, det är verkligen sann glädje! Då glömmer man verkligen bort all stress inför julen och att man egentligen inte är nått stort fan av julen!
På juldagen var vi hos Mickes föräldrar och käkade och fick julklappar å sånt, det var mysigt det med, men skönt att det är över nu som sagt!
Nästa år får det bli i huset i Hovslätt, och då får det bli många folk om bådas familjer vill komma och så har vi ju en liten då med, åhh vad mysigt!

Snart kommer nyårsafton med, då blir det nog bara att vara hemma, bara jag och micke och rocky!
Men kan nog bli rätt mysigt det med, får väl laga/beställa någon god mat å sådär så ska det nog bli bra! =)
Nehe, om man skulle ta tag i dagen och fixa sig så man kan åka till jobbet med då!
Ha en trevlig dag!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0