Dag 7- Min bästa vän

Min bästa vän, det kan nog många av gissa vem det är, självklart så är det Fien, även om vi inte har lika mycket kontakt nu :( som vi har haft, så vet jag att om det är någonting så kan jag alltid ringa henne och prata med henne om vad som helst, när som helst! <3
Men sen har jag så många vänner som ligger precis snäppet efter, sådana där som är underbara, som man skrattar med, gråter med, är lycklig med och aa allt det där, dom är inte många men är nog bättre med få och helt underbara än många och ytliga, ni  vet vilka ni är hoppas jag! Malin, Jenny, Sandra, syster! <3

Och sen finns det en annan, som jag oxå skulle vilja kalla för min bästa kompis, men man kanske inte får ha två?
Men eftersom det är en speciell person så får det bli två stycken för denna person är nämligen min söta pojkvän,fästman,sambo,blivande pappa till mina barn! I love you!

--------------------------------------------------------

Idag ska jag jobba, 10-14.30, skönt att få jobba dagtid för en gångs skull, och eftersom Micke slutar halv två idag så är det ännu bättre, för då har vi en hel eftermiddag och kväll tillsammans, och det hör inte till vanligheterna!
Så få se vad vi hittar på, blir nog en sväng på stan och så måste vi nog åka och handla lite med, tycker inte man gör annat än att handlar! Tråkigt är det iaf!
Nehe, om man skulle fixa iordning sig det sista nu då!
Men ha en bra dag såhär dan föra dan före dopparedan!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Micke

Älskar dig med hjärtat!! :-)

2010-12-22 @ 23:14:29
Postat av: Anonym

Tråkigt att det är som det är :( Men jag kommer alltid att finnas här. Du är min bästa vän :) Kanske inte så lätt heller att träffas när både du och jag jobbar. ÄLskar dig <3

2010-12-23 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0