Dag 6- min dag

Min dag idag kommer att bestå av lunch på gamla jobbet med Gittan och en brukare =) Mysigt!
Sedan ska jag jobba mellan halv tre och sju, då ska vi bland annat upp till röntgen.
Sen få jag se vad som händer resten av dagen och kvällen, blir nog rätt lugnt tror jag!

---------------------------

Annars är läget under kontroll här, sitter å äter lite frukost nu samtidigt som jag bloggar :P
Förkylningen har inte släppt helt än, men hoppas verkligen att den gör det snart!
Igår hade jag ont i huvudet hela eftermiddagen och kvällen, det var inte kul alls! Men idag är den borta..än så länge iaf, man vet ju aldrig! Har haft ont i huvudet mycket det senaste, sådär till och från..
Igår var jag även och jobbade på Brahegatan, det var grymt skojj =) Saknar att vara där och jobba..:'(
Men ha några tider där nu framöver, så det är skönt!

Nehe..om man skulle försöka ta tag i dagen då!
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0