Dag 2

Dag 2- Min första kärlek
Haha ja..en ung och dum historia det där, min första kärlek hade jag på ett distansförhållande, vi var tillsammans i ca 2 år och vi hade absolut ingenting gemensamt, haha! Men jag var tillsammans med honom för jag tänkte att det kanske skulle ske mirakel, och jag var väl rädd för att aldrig få någon ny pojkvän om det skulle ta slut, men tillslut så gick det upp för mig på riktigt att det aldrig skulle funka så jag gjorde slut med honom, och det var nog det bästa jag någonsin gjort..haha, nu bara skrattar jag när jag ser tillbaka på dom åren, ung och dum som sagt!

------------------------------------------

Idag är det måndag igen, är det nått annat än måndagar och fredagar?
Ny vecka, nya möjligheter och ett rätt så fullspäckat schema för denna veckan med massa jobba och lite andra grejer! Idag ska jag jobba 15-21 på Ekhagen (ett ställe där jag bara är på lite ibland när dom behöver hjälp) och ska vara där imon med plus att jag ska jobba på mitt andra jobb oxå, så imon blir det jobb mellan 9-19..hua..va längesen jag jobbade så mycket på en dag, men det ska nog gå bra!

Helgen vart lugn, blev verken glöggmys hos Gittan eller fest i Taberg, jag måste inte så bra i lördags så orkade inte, men på lördagskvällen åkte vi iaf till Axel och Louise och kollade på hockeyn och åt tacos.
Igår så shoppade vi julklappar, så nu är alla klappar till barnen färdiga, så nu är det bara till mina och mickes föräldrar och till mormor kvar, skönt! Så jag satt och slog in några av julklapparna igår kväll, finns det nått tråkigare? haha..

Nehe, har precis ätit lite frukost, så ska väl ta och hoppa in i duschen och sen få jag se vad som händer fram tills jag ska åka och jobba!
Ha det fint!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0