Stolthet

Ja idag är jag stolt över mig själv!
Bestämde mig för att idag är dagen då jag går och köper ett gymkort och tränar, så sagt och gjort så gjorde jag det! Har sagt det så himla länge nu att jag måste börja träna å sådär, men har inte kommit iväg, men idag kände jag motivationen, så nu ska jag bara försöka komma igång ordentligt, tur att man har en pojkvän som kan peppa en, och han kommer säkert börja springa snart igen, och då blir det att man peppar varandra! Härligt!

Idag har jag även varit och fixat mina naglar, de fick bli helröda denna gången, ursnyggt om jag får säga det själv! Sedan så klippte jag mig oxå, toppat det och klippt upp det, så skönt!
Nu har jag precis ätit en laxsallad, ska gå och duscha av mig och fixa till mig för att gå och jobba om ett tag, börjar 17.30 och slutar 15 imon, skulle slutat 19 imon, men jag frågade Viktoria om hon kunde tänka sig att jobba mellan 15-19 åt mig, och det ville hon, så snällt!

Annars är det bra med mig, har väl inte hänt så mycket på de här tre veckorna som jag inte har skrivit..
Var i Taberg i lördags på födelsedagsfest för Jenny, var mycket trevligt, träffade en massa folk man inte träffat på länge, skojj!
Igår vid sådär halv fem på eftermiddagen så bestämde jag, micke och rocky oss för att göra en utflykt, så vi åkte till Gränna och gick nere vid hamnen och satt lite i solen, så härligt! Sedan köpte vi fika som vi tog med oss till Brahehus- ruinen och satt där och fikade, eller vi stod faktiskt upp, haha! Men det var verkligen en helmysig eftermiddag/kväll.
Och när vi kom hem så gjorde vi varma fyllda baugetter! Så himla gott, det kan man nog aldrig tröttna på!
Visserligen va det väääldigt längesen vi åt det nu så:)

Nehe, om man kanske skulla ta och göra sig i ordning nu då!
Ha det så bra!

Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0