Nu så

Nu så är jag färdig med alla dagens bestyr, skönt!
Orkar inte packa idag, så gör det imon men har iaf börjat lite;) så är inte heelt i sista minuten, bara rätt mycket:P haha

Innan upptäckte jag att mina skor var gjorda av metall, weird!
Eller det är väl alla skor kanske..men trodde inte att mina ballerina var de, men det var de. Nu ska jag nämligen berätta en konstig historia:
När jag var i Bulgarien förra året tillsammans med Isa och Sara så skulle jag och Isa bada fötterna i havet sent en kväll, så det gjorde vi, och jag höll mina skor i handen men sedan slängde jag upp dom på stranden, och sen när jag väl skulle ta på mig skorna igen så kände jag att det var nått i skon och när jag tittar så är det en metallbit:P vilket jag och Isa tyckte va jäkligt skojj, och innan när jag städade bland mina skor som stod i hallen så skulle ja slänga upp dessa skor på mattan medans jag skulle dammsuga, och då helt plötsligt ligger det en likadan metallbit jämte skon helt plötsligt, lite full i skratt blev jag, men fattar verkligen inte hur den kom ut från skon men, och lite tråkigt är det att jag kommit på mysteriet från bulgarien, menmen, sånt är livet!

Nehe, ska nog sova snart tror jag.
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0