Vin

Sitter jag och dricker nu, har fixat mig lite snygg, ska träffa Sara W om ca 30 minuter på amor, så ska vi sitta där och softa lite, härligt=)
Skönt att komma ut och göra nått, inte bara sitta hemma, och nej det blir ingen vild fest ikväll..tror jag:O haha
Nej ska tvätta imon klockan 10, och måste verkligen tvätta, så måste orka upp imon!

Sen få man la se om man träffar en annan viss person med på amor;) hihi!
Fan vilken härlig musik det är på radion, 80 och 90 talsmusik, just nu Robyn=) Najs!
Suttit å lyssnat en del på James Blunt de senaste dagarna, glömt bort hur bra han verkligen är! Trevligt!
Idag på jobbet gick det väl bra, var så sjukt trött för har inte sovit alls mycket inatt..och gick upp vid 6,40 och vaknade klockan 6, kul eller inte!
Och sen fick jag göra typ allt på jobbet idag, blir så jävla irriterad, usch!!!

Men så är det!
Ser fram emot imon kväll=) hihi!
Men nu ska jag ha en kul kväll ikväll med, och hoppas ni oxå får det!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0