Vaccinsjukan

Igår tog jag vaccinet mot svininfluensan vilket resulterade att inatt sov jag inte ett skit, frossade en stund, sen svettades jag en stund, och aa, låg och tittade på hur klockan blev mer och mer, kunde verkligen inte sova, sista gången ja tittade på klockan var den 05.10 och jag skulle gå upp 05.50, då blir man glad, men då lyckades jag faktiskt att somna, woho! sammanlagt kanske de blev max två timmars sömn! usch och fy..
jobbade sedan 7-12.30 idag. det var jobbigt, men det gick iaf!
Så fort jag kom hem så gick jag och la mig, men har inte sovit utan bara vilat, och nu har jag ätit lite, hittade en tacopaj i frysen..men det smakade sådär..som sagt, är inte för pigg.

Annars igår så jobbade jag, vi hade möte mellan 10-12, gick över förväntan!
Sedan så drog jag hem (efter sprutan då) åt en laxsallad, och packade lite, sedan drog jag till O'learys där jag mötte upp Isa- äntligen!, Sara W, Markus och Johan och så kollade vi på hokeyn=) och skrattade:P haha
Sen gick jag hem till Micke och Rocky, så satt vi och mös framför tv:n innan vi gick och la oss, men som sagt, jag kunde juh inte sova, men Micke och Rockan snarkade ikapp;)
Ska väl träffa dom idag med, blir nog en del av den varan i helgen tror jag, så skojj! Trivs så bra med er!
Du gör mig så glad så det är sjukt!

På söndag ska ja hem på söndagsmiddag, MUMS!! hihi, tjatat på pappa hela veckan, hans kött och potatis och sås är oslagbart!
Mamma å pappa ska åka till Göteborg imon, och jag får inte följa med:( dumma dom! Vill oxå åka dit, Fien ska vi åka? Käka på Murveln, MUMMMMS!!

Så är det, nu orkar jag inte skriva mer.
Pussåkram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch va jobbigt! Hoppas det är bättre. Min arbets polare fick gå hem igår för hon hade tagit den sprutan. Kunde inte röra armne plus att det bramm typ i hela kroppen. Usch usch!



Får bli en sväng dit du. Gott med pommes o beabeasås

2009-10-23 @ 18:07:59
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0