Partyhelg

Ja, ha haft en redig partyhelg, helt spontant sådär..fredagen ha ja juh redan skrivit om.
Igår när jag satt här hemma och åt så fick ja mess av Sara Wetter som undrade om jag ville följa med till O'learys och kolla på hockeyn, och de vile jag såklart, hockeyn började 16, och likaså första cidern:P
Matchen gick juh som den gick, tyvärr..på olles så mötte vi även upp Petra, och hon och Annika skulle ut på kvällen, så blev att vi följde med oxå..satt hemma hos Petras kompis Tottes kompis Micke och Rocky the dog, halvtittade på fotbollen, lekte med Rocky (den lilla hunden, eller inte) och drack vin/cider,jag fick även en rosa pantern, inte fel alls!
Sedan drog vi vidare till Amor, där vi fastnade för resten av kvällen, drack Sambucka, fy fan vad starkt de va..haha, aldrig mer, men nu ha jag gjort de iaf, men drack den utan att tända eld på den först..!
Idag har jag mått hyffsat, förutom att jag är så jävla trött, sov typ inte ett skit inatt, så jäkla jobbigt!
Pizzasugen är jag med..bakispizza:P haha

Hmm, så är det, men ha haft en redigt bra helg iaf..ung och dum och lever livet!
Det är mitt motto just nu!
Man vet aldrig när allting tar slut, eller tänk den dag då man vaknar och inser att man är vuxen, villa, man och barn...då är de för sent.

"Om tjugo år från nu så kommer du ångra dom grejerna dom inte gjorde
mer än de grejer du gjorde.
Så lämna en säker hamn, fånga förliga vindar i dina segel.
Dröm,
upptäck,
njut"

Nått sånt står de på ett papper på jobbet, och de är juh så sant så!
Så det lever jag efter nu..orka va en duktig, blyg, försiktig och mogen tjej..nej de orkar jag inte!
Nehe, så är det.
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej varför vara en duktig och mogen tjej när man kan vara omogen och fjortisaktig och låta killar utnyttja en, en efter en hela tiden? Det är ju så mycket bättre!! Grattis du har nog upptäckt vad livet går ut på............ verkligen!

2009-10-11 @ 21:06:31
Postat av: lisa

Fy vilken tråkig komentar :S det värsta är att den som har skrivit det säkert känner så om sig själv och måste föra över det på någon annan :S så brukar det tyvärr vara..

2009-10-27 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0