Jönköpings länstrafik

Hur jäkla trött och arg få man bli på de där bussarna???
Var på sjukhuset idag och skulle åka till Brahegatan, bussen skulle gå 12,44, kommer ut 12,40 då är det alltså 4 minuter kvar tills bussen går, klockan går och går, så är den 3 minuter sen, 5 minuter sen, en kvart sen..nej de kom ingen buss, så fick ta den bussen som gick 13,14 istället, så få alltså vänta en halvtimme, och man får inte ens en ursäkt varför de inte kommer en buss, och sen de som ska gå på bussen vid a6, får inte gå på och de får heller inte en förklaring varför de inte får gå på, och sen kör han som en jävla idiot så man blir helt illamående..
Suck alltså!
Tur att Gittan hade läget under kontroll i gruppbostaden och sådär, hon hade ändå vart själv hela morgonen och förmiddagen, stackarn, så kommer man sent bara för den där bussjäveln, suck alltså!

Men jobbet gick bra annars, vi bakade bullar, som hela Sverige ha verkat göra idag:P fast de blev lite torra, blev lite mycket mjöl i, men rätt goda ändå=)
Ja, så nu är helgen färdigjobbad, och de känns så skönt=)
Ledig i två dagar, men måste juh ändå till jobbet imon eftersom vi ska ha möte, hatar mest tiden halv fyra liksom, suck på den tiden! men de är skönt att jag får sova ut imon, men ändå!

Annars är det bra med mig, är rätt trött just nu bara, känns ändå att man jobbat sex dar denna veckan.
Och Anna skickade mess till mig idag 6.45 och väckte mig, när jag skulle gå upp 7.40, då blev jag faktiskt lite sur!
undra va sjutton hon gjorde uppe så tidigt..hmm haha!

Ska vi skriva om mer för kul, eller "kul"..
Längtar tills på tisdag, då är det jobbintervju.hoppas det går vägen, och att de är nått bra då, jag har verkligen ingen aning om vad det är mer än att det är personlig assistent i lokal resursteam, vet inte hurdan tjänst de är eller nått, sökt den tjänsten via jkpg-kommuns hemsida, ansökan finns kvar men annonsen sparas inte, så jäkla dåligt! Men vill göra nått annat, trivs bra på jobbet, speciellt nu när Gittan börjat hos oss, är verkligen en go och glad tjej som behövs på de där stället, och vi är rätt lika och kan skämta och skratta tillsammans, känns lite så som det var i somras, underbart. Men behöver göra nått annat med, pröva mina vingar och få ny erfarenhet, blir så rastlös av att va på samma ställe för länge. Även om det är inom samma område..Menmen, få la se vad som händer helt enkelt.
Och skulle va kul om jag äntligen har en bra anledning till att köpa en bil, har längtat i tre år efter att få köpa min egna bil!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0