Jobbhelg

Två dagar av tre dagar är klara, alltså jobbdagar, härligt=)
Fast imon är den långa dagen, 8-20 fast nu ha ja sådan tur så att jag får börja klockan 9 istället, det gör lite iaf=)
Var en bra dag på jobbet idag, lugn och skön, åt god mat och tittade på lejonkungen, den filmen är så jäkla bra så de är sjukt typ! Bästa tecknade filmen någonsin, och de är nästan så man blir rädd fortfarande när man ser den.
då när pappan dör, de är så sorgligt med!

Nu ikväll ska jag laga mat, tänkte laga baconinlindad kyckling med potatiskroketter och avokadoröra, hmm undra om de kan bli gott, men det kan de nog;)
Är det jag som lagar så:P haha, skojjar bara!:P

Nehe, ha de så bra mina vänner!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0