If I just lay here

Would you lie with me and just forget the world?
Kaka är lycklig, kaka är glad, och klart att det är skrämmande, för är man glad och mår bra så brukar det alltid va nått som ändrar på det, men hoppas verkligen att det får hålla i sig denna gången!
Så mycket som jag har gått runt och smajlat det senaste, har jag nog inte gjort i hela mitt liv, haha, det är helsjukt, och nu sitter jag å smajlar lite till=)
Var och handlade igår med syrran och pappa, och linus såklart, och sen fikade vi lite hemma hos syster och jag och linus läste en bok, myspys!
kom hem vid halv sex tiden, och då fick ja ett samtal och blev bjuden på fika klockan 19, och det blev hembakad rabarberpaj och sen blev det även film, hyrde juh 3 filmer i lördags, men vi hade bara sett två så såg den sista igår då, och vi bara mös, myspys!
Åkte hem strax innan halv tolv, oops! somnade som en stock, och så lycklig, härligt!

Idag ska jag jobba, ska ha en bst så vi ska gå å bowla, och äta mat och sådär, blir skojj=)
Sen ikväll är det juh bonde söker fru och grey's anatomy, får man inte missa, jobbar bara till 18 så det är lugnt!




Den bästa låten just nu.
Tack Micke för att du gör mig så glad!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Micke

Tack Själv!! Du gör mitt liv också så mycket roligare och intressantare... ;)

2009-10-22 @ 10:53:51
Postat av: Sara

Blir så glad av att läsa detta, du förtjänar alla lycka i världen! :)

2009-10-24 @ 11:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0