Hos Fien

Kom precis till Fien, men hon står i duschen, så ja lånar hennes dator lite!
Mitt internet hemma funkar juh inte, har försökt med allt, men inget funkar, blir såå sur!
Nån som kan hjälpa mig??
Igår jobbade jag, satt på sjukhuset hos en av våra boende i 6½ timme, segt men de gick rätt bra ändå!
Sen sa ja hej till mamma på hennes jobb, fick se en sådan söt bebis, åhh va ja är bebissjuk!!

Annars är läget under kontroll, känner mig återhämtad efter min sjukdomstid:P haha, mobbat de lät.
Men de ha verkligen tatt tid å komma igång med mat å få orken tillbaka, och när man väl får tillbaka den orken, så börjar man tappa orken för att de är höst ute nu, fattar inte hur folk kan tycka att de är mysigt, jag tycker bara att de är skitjobbigt, är juh mörkt hela dagarna, fy fan! och det regnar, jäklar va de regnar idag, finns verkligen inget mysigt med det!!

Jag och Fien ska åka å äta pizza, mums!! Har vart sugen på de hur länge som helst, så nu ska de bli redigt gott med en redig fet pizza:P
Får juh låna pappas bil idag, så skönt=) Sen få vi se vad vi hittar på, skulle juh åkt till Ullared idag egentligen, men Fien har inte fått sin lön, dumma hennes jobb!! så det får vänta.
Men vi kan ha kul ändå!

Ska jobba hela helgen, segt, men är roligt folk som jag jobbar med i helgen så, det kommer att gå finemang tror jag, jobba med Anna på lördag och Gittan på söndag, verry najs=)

På tisdag ska jag på jobbintervju, spännande!
Då kanske de blir att jag köper bil, om jag få de jobbet då, för då behövde man bil, inte mig emot att skaffa bil, om de är en fast tjänst vill säga, eller ett längre vik iaf!

Nu ha Fia duschat färdig=) Äntligen få ja träffa henne efter flera månader, underbart!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart att träffa dig igen bästa Karin! <3



Jag hoppas verkligen du får jobbet!

LOVE YOU! <3

2009-10-01 @ 21:44:02
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej vännen!

Jag håller tummarna för dej på tisdag. Förståss.

Försök gilla hösten annars blir det en pina. Tänd ljus, se en mysfilm, läs en bra bok som du kan försvinna in i. Träffa vännerna.

Jag är en vår och sommarmänniska men måste gilla hösten annars går jag under. Urp!

Kram på dej.

2009-10-01 @ 22:12:48
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Tom

Hälsa Gittan från mig ;)

2009-10-02 @ 14:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0