Helgerna går alldeles för fort!

Ja fy tusan vad fort helgerna ska gå då, varför ska helgerna bara vara i två dar och vardagarna 5 dagar? är inte det jäkligt orättvist eller, så säg!
Gårdagen blev så sjukt bra, blev juh som sagt överraskad, så det blev hockey i arenan, var så sjukt kul att gå på hockey igen, saknar det (fiien du å ja måste gå på hockey nån dag du inte jobbar) sedan blev det mat på Sir Simon, gott! och sedan filmkväll, så var verkligen perfekt, och underbart sällskap hade man juh med!
Och Hv vann, naaajs=)
Så hela helgen har verkligen vart så sjukt bra, idag har det vart film, och god mat å sådär, och helgen har även innehållit trevligt sällskap, alkohol, musik, djupa samtal och många skratt!
Ja varför ska helgerna gå så sjukt fort för?? damn it..

Imon är det jobb igen då, 12-21, inte för kul tid, men de få la gå ändå!
Annars i veckan vet jag inte vad som händer..blev aldrig att jag tvättade i lördags (haha) så ska göra det på tisdag..tog ett extra pass på jobbet på tisdag vilket jag ångrar lite, eller rätt mycket..
Menmen, pengar=) inte så mycket extra men ändå..om man inte tar ledigt nån annan dag istället:P

Nee, måste nog sova..är riktigt trött, fast ja sov gott inatt, men inatt kommer jag inte sova lika gott har jag en känsla av..
Kommer nog behövas en rensa-tankarna-dag denna veckan med..det händer mycket nu i Kakas lilla liv så Kaka är alldeles förvirrad och tankspridd, ett känslomässigt vrak men ändå så glad!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0