Amor

Där var vi igår, eller på Tusen och en natt som det egentligen heter, men lite lättare att säga Amor.
Det var jag och Sara W, delade på en kanna cider, och sedan så drog vi vidare till Micke som hade fest, trevligt=)
Fick mig en god Rosa pantern denna gången med, muuums! Och även nån jordgubbslikör, den är grymt god, smakar milkshake, och en bacardi, tack så mycket=)
Hade en grymt kul kväll iaf=)

Nu har jag fixat i ordning mig lite, så sitter å väntar på att bli upphämtad, så ska vi åka nånstans, jag har ingen aning eftersom det är en överraskning, fy fan va nyfiken jag är! men känner på mig att det kommer att bli en toppen eftermiddag/kväll=)

Annars är det bra med mig, var lite yr i huvudet innan, hade inte ätit nått på sådär 22 timmar, plus att jag drack alkohol igår då, inte så bra kombination!
Men nu mår jag bra, fast är lite trött, men skitsamma;)
Fy fan vilket äckelväder det var igårkväll och inatt, blåste och regnade verkligen som tusan!

Fien: I miss you like crazy! Hoppas att huvudet blev bättre igår, hade så gärna velat träffa dig, hoppas vi ses snart iaf! Älska dig som tusan!

Sitter här med lite tända ljus och lyssnar på radio, mysigt!
Men man skulle juh haft sällskap kanske..hihi;)

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

Tack gumman! Det blev bättre igår.



Var lite läskigt på jobbet idag för jag sprang fram och tillbaka, sen blev jag så sjukt yr i huvudet. Hade ju bara ätit frulle. SÅ sen när jag hade ätit så blev det lite bättre. Men då åt jag för snabbt så fick ont i magen, haha :b



Hoppas du får en underbar kväll! <3

2009-10-17 @ 20:17:45
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0