Regn regn regn

Tyoiskt när man är ledig idag och det är en massa regn och tråkväder!
Och jag skulle behöva ta mig hem (är hos micke för ovanlighetens skull;P) men jag har verkligen inte någon lust till det just nu.
Annars är det bra med mig=) Ska gå och kolla på hockeyn ikväll med älskling, Sara W, Markus och kanske Isa och Petra med, trevligt värre=)
I lördags var vi och bowlade och festade hos Sara, hade verkligen en toppenkväll, ölbowling is the shit;)
I söndags firade vi pappsen eftersom det var fars dag och han fyller även år på fredag!

Så är det..undra om jag ska orka laga mat till mig och plutten idag eller om vi ska äta på Olles..:/
Få se, få tänka lite på saken:P
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0