LEDIG!!!

Ja jag är ledig i tre hela dagar och börjar inte förren klockan 16 på måndag, SKÖNT!!
Idag jobbade jag 9-16, gick hur bra som helst!
Ventilerade mig med Therese på jobbet idag, var så skönt! Vi står iaf på samma sida, det är vi mot de gamla kärringarna (jobbarkompisar alltså)...var så skönt att veta att det inte bara var jag som tyckte illa om dom..hände en sak förra veckan som jag fick en utskällning för...så jävla orättvist och jag mådde skitkasst för det, men nu har jag förstått att jag inte ska ta åt mig det minsta, skönt!
Vi kom fram till att de alla säkert är i klimakteriet:P haha, sånna klimakteriekossor är dom!
Ja, då fick jag det sagt!
Sitter och laddar upp bilder på bdb..men går juh så jäkla segt!
Kommer säkert inte funka som vanligt, hända nått när man är på typ sista bilden..som vanligt!

Vill bara gå och sova nu..är så jävla trött, helt sjukt!
Fattar inte hur man kan va såhär trött...bara sådär poff kom det innan...haha jaa så kan det vara!
Imon blir det fika med Malin, MYSIGT!!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0