Kämpar på

Jag försöker kämpa på, har försökt hålla humöret uppe idag och har inte gråtit sen idag på morgonen..
men nu sitter jag här med tårarna i ögonen igen..fy fan!
Så jäkla jobbigt..det kändes ju bättre..men nu känns det bara jobbigt, jag är helt förvirrad, jag är glad för jag har skrivit på hyreskontraktet nu, så nu är allt med lägenheten färdigt och mina föräldrar gick med på att skriva på för borgensmän..så det var ju snällt..jag hatar att allt ska bli så fel hela tiden, att vad jag än gör så blir det fel!
Usch!

Jag måste hitta nånting som jag gillar att göra, nått som man kan göra minst en gång i veckan, så man alltid har nått att se fram emot, som gör att man orkar gå upp på morgonen, som gör att man orkar med allt..
Att man får ett liv värt att leva för till 100% och inte bara till 50%..

Snart kommer mamma å pappa hem med hamburgare, egentligen är jag för trött för att äta, men jag är för hungrig för att inte äta!

Hoppas att ni kommer på inflyttningsfika eller inflyttningsmiddag eller nått sånt sen med!
Och ja Angie du får komma och hälsa på, självklart! du, syrran och linus måste ju komma förstår du=)

Jag har lagt ut ett evenemang på facebook med angående min födelsedag, delta i det vett jag, det skulle vara väldigt roligt! Så har jag lite att se fram emot!
Jag ska se fram emot helgen om två veckor, den 23:e maj alltså, för då ska jag till Sandra på grillfest, och det kommer bli roligt har jag en känsla av!

Jobba hela helgen nu då, peppa peppa! Måste fixa det!
Nu kommer maten!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag ser fram emot att få se hur du bor sen :)

2009-05-08 @ 10:19:57
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0