Jag fick en AHA upplevelse!

Det kan man verkligen säga att jag fick..
Det har känts lite smått tungt hela dagen idag..men innan, helt plötsligt så slog det mig:
JAG SKA FLYTTA!! Haha, det var en sådan konstig underbar känsla så det finns inte!
3½ vecka kvar..bättre det än 3½ månad, men tänk så skulle det vart en vecka kvar, eller kanske två, så jag kunde fått flytta innan min födelsedag, men jag är så glad ändå att jag snart ska få lite frihet, leva mitt eget liv, jag är juh faktiskt 21 snart! Jag har fått en tidig födelsedagspresent kan man väl säga!
Hihi, jag längtar!!

Hade en sådan underbar dröm inatt, men även världens sjukaste dröm, men den innehöll vänner, fest, skratt, och kärlek, känslor som var besvarade..men sen vaknade jag när det bästa var, så jäkla typiskt, men somnade om igen, men då drömmer man juh inte mer om det ändå:(
Men gaaah, ge mig den drömmen i verkligheten! jag behöver ER ALLA!!!
Fien, peter, robert, totte, bag, dieter, perra, jennie, jenny, malin, och alla mina andra sötnosar!

Hoppas att vi kan hitta på något på min födelsedag, det skulle vara så kul, om det är fint väder så har jag massa idéer, men det vet man juh inte om det är..om det inte är någon som är vädergud och kan bestämma vädret åt mig då?

Det verkar blåsa storm ute nästan...:/
Hatar dåligt väder, önskar att det var fint väder så jag kan komma ut ur mitt skal eller vad man ska säga, som jag hade kommit ut ifrån nu senast det var fint väder, men jag kröp in igen, och det var verkligen inte bra, för har juh mått skit..
Ge mig sol så jag kan bli glad.
Ge mig saker som är roliga, saker som jag kan se fram emot!

Nehe, mot bussen och till jobbet nästa, skönt att det bara är 4½ timme på jobbet idag=)

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Balle

Gumman hoppas vi träffas snart! Kämpa på!! Det börjar lösa upp knutar nu! Puss

2009-05-08 @ 14:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0