HIHIHIHI!!!!!

Jag sitter här och är lite smått fnittrig..eller inte så smått, haha..blandning av att jag är jäkligt trött och jäkligt glad, underbart juh=)
Har haft en helt okej dag!
Hade juh utbildning idag på jobbet från klockan 9-16 typ..var inte så sugen på det med tanke på att det var min lediga dag idag..men gick faktiskt rätt bra ändå, var rätt så intresant, och hon som var där och pratade med oss om det var så himla go, så behaglig att lyssna på, så det var skojj..sen när det bara är tjejer, eller kvinnor så blir de rätt tjatigt och fnittrigt, så man blir rätt trött i huvudet kan jag juh säga..skulle juh inte skada om man fick jobba med lite fler killar, jag trivs faktiskt bättre då...!
Jag hatar att ha sådanadär grejer för jag är juh inte typen som pratar särskilt mycket, hatar juh att prata bland folk..men så sa jag en grej..och sen innan jag skulle gå hem så skulle jag säga hej då till Antia och Marianne (de två jag kommer bäst överrens med) och då säger Anita: "och du Karin, det du sa idag, det var väldigt bra sagt!" och då blir man rätt glad..jag pratar inte mycket, men när jag väl säger nått då säger jag nått bra och genomtänkt!

Efter jobbet så kom pappa och hämtade mig, så hämtade vi Sara och Stefan, åkte till biltema..
sedan åkte vi hem och lämnade av männen så åkte jag och sara och handlade, va på erikshjälpen och hämtade pizza..
sen hem och käka, jag å sara provade lite med en frisyr, så kommer nog bli hur bra som helst när man fixar det noga imon=) jag ska bli FIN! så det så!
Sen skjutsade jag hem de där två..
hem igen, såg att vi inte hade nån sylt hemma som jag måste ha imon till tårtan, så åkte och köpte det och sen hämtade mamma, så skulle hon ha Mcd mat för hon va hungrig, så åkte och köpte det, och nu är jag hemma och sitter å pratar med Fien å Dieter, så roligt så=))

Shit va jag längtar tills imon alltså, helt sjukt..men är nervös, jag är skitnervös..haha helt sjukt!
Vill att allt ska bli så jävla perfekt som möjligt! vill att alla ska ha trevligt, och jag måste ta hand om alla, och det känns helt sjukt, vilket jäkla ansvar..men jag tror att alla kommer komma så jäkla bra överrens faktiskt, och ska bli kul att ni få lära känna lite nytt folk, att mitt ena kompisgäng får träffa mitt andra underbara kompisgäng..eller några av dom iaf!
Det kommer nog bli bra=)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0