Grillfest

Igår vart det grillfest hos Sandra och Martin, trevligt värre!
Åt en massa god mat och dessert, var mätt som en jag vet inte vad! :P
Men innan på dagen igår så var jag, mamma å pappa på stan i typ fyra timmar, haha..var och fikade på Hovrättstorget, undra om vi vann över Norrköping, nån som vet?
Och jag köpte mig en jättefin klänning som jag ska ha på fredag, hittade en på nätet i fredags men fanns inte i min storlek på nätet, så kollade i affären igår, och då hade dom den, så gissa vem som blev överlycklig!?!?!
Men ni får inte se den förrens på fredag=)
Synd att jag inte har långt hår så jag kunde göra fina lockar, skulle va så fint till!
Åt även på Sir Simons, mamma bjöd=) haha..åt fish and chips, hann knappt bli hungrig till grillfesten ,men jag åt ändå..
drack inte så mycket igår, och det var jävligt skönt, var för mätt och för trött för att dricka, och man mår juh inte dåligt idag, men ändå så är jag grymt seg, sov inte så bra eftersom det inte var min egna säng och sådär...
Idag har jag busat med Diesel (hunden) typ hela dan, han är så söt den vovven, följde efter mig vart jag än gick och ville leka, haha! Så söööt!

Sitter ute på altanen nu och skriver..har suttit här någon timme, ha vart jätteskönt, men nu börjar det bli kallt, fast jag hämtade en filt..kommer nog bli regn, börjar blåsa mer och mer...:/ SUCK! varför kan det aldrig bli sommar för, hoppas på fredag!!! *hoppas hoppas hoppas, sommartema is the shit*

Imon blir det jobb igen, ska jobba måndag-onsdag, söndag...och på fredag ska vi ha heldag så måste va på jobbet då med, så jävla surt, jag som ville va ledig tre dar, men det är juh iaf pengar!!
Snart flyttar jag, haha ska bli så skönt!
Måste förska få tag på ett jobb bara!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0