Fialutta!

Har jag äntligen fått träffa idag efter tre LÅÅNGA veckor!! Har saknat dig så himla mycket, och saknar dig redan, är så underbart att få umgås med dig, du är den bästa av de bästa av de bästaste!
Tack igen för att du följde med idag, betyder så himla mycket för mig, det var ett litet stort steg i mitt liv, och då ville ja att du skulle vara med och dela det med mig, och det gjorde du=)
Underbara människa!

Jobbade idag, gick helt okej..va lite segt en stund på eftermiddagen plus att jag fick världens huvudvärk!
Inte roligt alls, imon börjar jag klockan 16, det är skönt av nått!
Och på torsdag är jag ledig, det behövs!

Innan gick jag från att vara superglad och uppåt till att vara skitledsen, gråtandes och en känsla av att vara så otroligt nertryckt på tio minuter, helt sjukt, kan det verkligen bli så? tydligen:/
Men jag ska försöka komma vidare ändå, det ska inte få stoppa mig, för jag har bestämt mig!
Så det så!

Nehe om man skulle sova nu då, är sjukt trött!
Pussåkram






Förresten, jag har lägenhet nu på Östra torget!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ville verkligen hänga med dig dit. det gjorde jag med :) Så är så värd det!

Grattis igen :) <3 Love you!

2009-05-06 @ 23:18:36
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0